Lönehelg + lördag = mycket att göra.

Ja, som rubriken säger.

Men jag sov nog ändå helt ok inatt, för jag orkade faktiskt med hela dagen. Var verkligen väldigt mycket folk och vi sålde bra, så det känns bra! Men visst är jag trött nu ikväll.. hehe.

Skulle egentligen på Niklas mammas fest ikväll, men sa som sagt att jag orkar helt enkelt inte. Är helt utmattad, så det känns hur bra som helst att vara hemma. Tog en dusch, tvättat håret med mina underbara Paul Mitchell produkter och nu sitter jag i soffan och glor på Melodifestivalen. Ni får ursäkta mig, men utbudet suger verkligen rejält. Även denna lördag.

Ska kolla vidare på tv nu. Imorgon blir det att sjunga på dop på förmiddagen i Höör faktiskt. Ska bara hitta dit också.. haha, det löser sig. Sen på kvällen blir det bio med girlsen, jag längtar redan.

Vad tycker ni om kvällens melodifestival?

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0