Kvällen..

Man hör hur regnet smattrar på rutan.

Kan inte rå för att tycka det är lite mysigt, är snön kanske på väg bort? Hörde rykten om att det ska bli minus till helgen, och det blir INTE roligt med alla de pölarna man knappt hann räkna på vägen hem från repningen idag. Det har blivit extrema vattenpölar, tänk om dem har frusit till? Nej, vill inte ens tänka tanken. Mina tankar går åt en underbar och varm vårsol, converse på fötterna, man hör hur gruset knastrar underbart under skorna, jeansen sitter där de ska, och Magnum glassen sitter perfekt i handen. Återigen, jag längtar...

Imorgon blir det jobb från kl 11 - 19, och på lördag ska jag också jobba 11 - 17. Ikväll så bara säckade jag ihop på kvällen hemma hos Niklas. Jag är helt utmattad! Mina enda lediga dagar denna vecka har varit idag och på söndag (bytade t o m skift på söndag med Pål, annars hade jag jobbat då med!), så jag känner att jag inte riktigt hunnit med mig själv.

Idag gjorde jag en himla massa saker och ärenden, och fler har jag kvar som får göras nästa vecka.. fick iallafall mitt VISA-kort idag, wohoo! Men av någon anledning måste jag fysiskt lämna in mitt gamla Maestro kort till banken..? Vet inte varför, skulle jag inte kunna avaktivera det på internet och sen klippa det själv? Förstår ingenting, men det får göras nästa vecka iallafall. Imorgon får jag schemat i min hand, och hoppas att jag har många dagar över, för nu har jag börjar få en del inspiration till låtar jag vill börja skriva ner och spela in. Ska även se om jag får lite pengar över från lönen nu och investera i ett par studiomonitorer.. det är dags nu!

Nu ska jag läsa min nya SOLO tidning jag köpte igår, och sova.

Godnatt!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0