Goda nyheter

Åh vad underbart.

Hade det ganska segt på jobbet idag. Jag var trött, sovit dåligt pga. förkylningen, och hade huvudvärk.. så det var allmänt segt. Men det gick ändå.

När jag hade slutat, så satte jag igång min mobil, och vad hittar jag där? Världens finaste sms från älskade Ida. Finare människa får man leta efter, verkligen. Det värmde verkligen inombords, och hela min kväll är gjord.

Sen blev det ännu bättre när jag fick ett samtal och en liten minikonsert/uppträde blir av den 24:e mars i stan. Är ett årsmöte, och det ska bli jättetrevligt att få spela igen, så snart. Niklas hänger med denna gång, och det ser jag fram emot. TOPPEN!

Fast.. måste ju berätta. Om en vecka, då har jag verkligen något att berätta för er alla, för hela världen. Leendet på mina läppar vid bara tanken är MEGA-stort! I can't wait!

Imorgon, och på onsdag, blir det jobb precis som idag. Men på torsdag är det fullspäckat. Studio, samtal om spelningar ska ringas, repning med Niklas, trevlig hemmakväll med vänner hemma hos Niklas. Jag LÄNGTAR!

Så, hoppas alla har haft en bra dag. Min har bara gått uppåt!


Älskar Victoria Francés konst! Bild; Google.
1 kommentarer
Postat av: C

Kunde inte ha gått bättre själv :D Din vecka ser väldigt trevlig ut :)

2010-02-23 @ 01:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0