8 februari '10 - Måndag igen.

Måndag igen.

Idag ska jag till öron- näsa- halsmottagningen i stan. Ska kolla upp en grej och jag hoppas dem hitta vad felet är, och försöker åtgärda det. HOPPAS! Senare idag ska jag och Niklas repa också. Vi ska spela på en begravning denna vecka, men även ett dop senare i februari, samt lite andra smågrejer som man kan passa på att öva inför.

Ni kanske har sett att jag har en ny header? Haha, inte så stor skillnad. Satt och pillade med en vårdesign, men tyckte det var för tidigt, så det fick bli en annan mörk vinter header åtminstone, alltid något.

Idag ska min lilla vovve till veterinären också och ta bort stygnen efter kastreringen. Vilket betyder att han slippder den där dumma plasttratten runt huvudet. Har tyckt så himla synd om honom pga. den! Ibland har han hoppat upp till en och velat pussa en i hela huvudet, men så har den varit i vägen.. och när han ska klia sig bakom örat så kommer han inte till. Stackaren.. Men nu idag så. Då ska vi även få provsvaren. Jag är jättenervös, vill att allting egentligen ska stå rätt till med min lilla älskling, men hoppas ändå där är ett svar till varför det har varit som det varit med hans mage. Håll tummarna!

Ska göra mig iordning nu och sen bege mig in till stan.

Önska mig lycka till!


1 kommentarer
Postat av: C

Bättre med nånting och ett svar, än ingenting alls. Ev egen erfarenhet :S

2010-02-08 @ 10:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0