7 februari '10 - Underbar helg.

Nu är jag hemma igen efter en underbar helg.

Jobbet var helt ok igår, det gick hyffsat snabbt ändå. Men vi alla på jobb var helt sjukt trötta, så framme vid kassan när det fanns några  få stunder att inte göra någonting, då började vi skratta som fan åt ingenting. Japp, den nivån var det. Underbart ändå.

Efter det begav jag mig hem till min söta Ida. Vi hade det jättemysigt, och kollade ju såklart Melodifestivalen. Grattis till min vän Hanif som varit med och skrivit låten till Ola, vilken lycka. Jag är så sjukt glad för hans skull, och hoppas det går riktigt bra för dem. Resten av låtarna var urkassa. Snällt sagt. Jag vill inte ens nämna Jenny Silver.

Så idag åkte jag hem ganska tidigt, för jag och mamma skulle hälsa på farmor på Lunds Lasarett och även shoppa lite på Nova Lund.. Det var skönt att träffa farmor också. Sen blev jag ju även lite smått fattig på Nova Lund.. hehe. Blev en klänning, lång mysig hoodie, en underbart skön sommartopp, och en vinter/vår-jacka i en härlig färg. Jackan var ett fynd från JC faktiskt av alla ställen. Hade kostat 599kr, och kostade nu 179kr. Fanns EN enda kvar, och det fanns en anledning. Den är i storlek XXS, men den satt ju skitbra ändå! Ärmarna var i perfekt längd också, så jag är hur nöjd som helst. Känns bara lite konstigt med storleken.. men den måste absolut vara större än vad storleken anger.

Härnäst, middag med familjen. Sen ska jag bara slappa.. imorgon blir det upp tidigt till öron- näsa- hals-mottagningen i Landskrona. Lite nervös, men jag hoppas det går bra.

Vad har ni hittat på i helgen?

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0