27 februari '10

Godmorgon världen!

Idag är det lördag, jag är vaken för att jag ska iväg och jobba hela dagen. Igår var det verkligen crazy, och det kommer inte bli lättare idag.. usch, vill inte ens tänka tanken.

11 - 17 jobbar jag idag, och egentligen skulle jag på min vän Niklas mammas 60 års fest, men jag sa att jag inte kommer, för att jag måste verkligen vila. Får jag infall och värsta energin kan man ju åka dit en runda, men som jag känner nu är jag för utmattad för att orka någonting.. så imorgon, efter jag har sjungit på dopet, ska jag ta ett långt bad och göra mig iordning till bion på kvällen med mina älsklingar Sara & Ida!

Vad ska ni hitta på denna lördag?


1 kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

härligt att höra! jodå helt ok, lite förkyld bara ;/ tack så jättemkt!! :D händer idag då?

2010-02-27 @ 09:39:06
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0