25 februari '10

Klockan är lite innan 9, och jag säger godmorgon.

Fast inte från min egen dator denna morgon. Inatt sov jag hos Ida, och vi hade det supertrevligt. Fy sjutton vad jag saknat henne, känner att jag har inte riktigt fungerat utan henne, verkligen inte. Vi åt Subway, skrattade, pratade och till slut somnade vi.. hon åkte till jobbet väldigt tidigt imorse, och ärligt talat märkte jag inte någonting. Jag måste ha sovit väldigt djupt.. men jag hittade världens finaste lapp på köksbordet. Tack min älskade vän

Men idag blir det studion iallafall. Ska snart göra mig iordning och bege mig med stadsbussen. Ska bli jättekul och spännande att se hur låtarna blir, hehe! Sen efter studion har jag en jäkla massa att avklara. Samtal, små ärenden på stan, repning m.m, så det blir en fartfylld dag iochmed att man är ledig helt enkelt. Ja just det, LÖN IMORGON! Äntligen. Inte för att jag är utfattig, men kul ändå!

Ska inte sitta här och babbla, borde göra mig iordning.. Men vi hörs senare!



Världens bästa vän
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0