20 februari '10 - Fortfarande sjuk

Godmorgon folket.

Jag är fortfarande sjuk. Jag är så arg. Jag kan inte jobba! Förlorar pengar, och kan inte gör så värst mycket. Halsen är riktigt tjock och kroppen säger ifrån. Så måste verkligen vila upp mig och hoppas på att jag kan bli bättre till imorgon, ska ju till studion imorgon är det planerat.

Så vet inte riktigt vad som händer idag. Ska vila en liten stund till snart hade jag tänkt mig. Hoppas att jag mår bättre, väldigt snart.

Någon som har tips på någon privatperson/frisör som gör riktigt bra hårförlängningar?

1 kommentarer
Postat av: C

Du? Längre hår? WHAT?!



Hade det gällt färgning hade jag kunnat hjälpa, men förlängningar, sorry. :(

2010-02-20 @ 12:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0