17 februari '10

God morgon gott folk.

Min dag idag är inte världens bästa kan jag lova. Kom inte hem förrän 00.30 inatt. Efter seansen, som var fantastisk, så fick vi samtal om att farmor fått åka med ambulans till sjukhuset igen.. så vi stack dit direkt när vi fick veta, och det var inte kul. Håll i nu farmor, jag har världens underbaraste hemlighet att berätta om 2 veckor!

Så jag har inte sovit mycket alls. När jag väl försökte kunde jag inte, när jag väl somnade så vaknade jag.. men ska dra mig till jobbet ändå idag, hoppas jag orkar det, jobbar 11 - 19. Det är som tidigare nämnt sportlov i Danmark nu, och tjohoo vad mycket vi har att göra, tempo hela tiden.

För övrigt, är jag så jävla glad för mina vänner. Ni är världens bästa, och ni vet vilka ni är. Utan er hade saker och ting varit ännu svårare, och jag är så tacksam.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0