15 februari '10

Godmorgon allihopa!

Hade ni en bra alla hjärtans dag igår? Det är gulligt att det finns tycker jag, man kan se det som en liten påminnelse t ex.. Mysigt.

"Farsan" igår var helt underbar. Filmen blev för oss extra rolig, då en kvinna i publiken skrattade ofta, och hon hade ett jäkla roligt skratt, hehe. En scen i filmen var hysteriskt rolig, och då skrattade man skitmycket, men när man hörde henne på det.. jag fick ont i magen. Well, Fares Farsa var skitbra. Det kan jag ju lova iallafall!

Idag blir det jobb kl 11 - 20 för min del. Lite segt, är hemifrån 13 timmar totalt.. och då har jag jättesvårt att somna direkt när man kommer hem. Håll tummarna för att det går extra bra denna veckan, så att man har orken. Känner mig ganska trött i kroppen.

Har för övrigt inte träffat Ida & Sara på länge.. jag saknar dem så himla mycket!


1 kommentarer
Postat av: C

Min söndag gick som jag tänkte mig, i stort sett, men som alltid, för lite tid :P Hur blev din dag i stort? :D

2010-02-15 @ 20:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0