1 februari '10

Första februari redan.

Det händer mycket i livet för tillfället.

Repning dessa kommande dagar, konsert på onsdag. Hygienkursen att plugga på (går faktiskt bra, men ändå!). Sen har jag lite småprojekt att ta hand om, samtidigt som jag ska sjunga på dop och begravning nu i februari. Inte nog med allt detta, denna månaden är jag 2 timmar ifrån att jobba heltid också, det ni!

Vila, äta, tänka.. när ska man göra det? Hehe. Nä, men jag trivs verkligen med detta såhär. Jag tycker om när det händer saker i livet, och det känns som om man är på väg någonstans. Helt underbart.

Jag är så tacksam för att jag har de människorna jag har i mitt liv också. Mamma, pappa, brorsan, mina älskade vänner som jag knappt förstår att jag faktiskt har. Ni äger hela mitt hjärta ni nämnda människor, för utan er hade det varit omöjligt.

Men nu ska jag göra mig iordning, duscha osv, för kl 14 kommer Niklas hit och repar med moi inför konserten. Sen kommer nog mitt paket från Nelly idag också.. spännande!

Puss!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0