Lördag

Tanken slog mig precis att det är Lucia om två dagar. Tjohejsan! Jag har redan varit anställt i nästan 2½ månad, vart tog tiden vägen? Så fort det har gått ändå, helt otroligt.

Nu har jag inhandlat en brittisk tidning, inStyle tror jag den heter för ett specialpris, köpt lite goda kycklingvingar, vetebullar och lite Cloetta och ska mysa rejält innan det är dags för lördagens jobb.

Vi är för få i serveringen idag, så det kommer med all säkerhet bli kris idag, så det är bara att ställa in sig på det antar jag.

Wish me luck!


1 kommentarer
Postat av: angelique

du är en så otroligt fin människa min vän :) så glad att jag träffat dig ska du veta. kommer sakna dig när du lämnar oslo, MEN jag är inte jätte långt ifrån dig! tycker om dig <3

2010-12-12 @ 05:52:10
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0