Kall onsdag...

Trött, sliten, hemlängtan, kallt.. det kan man väl säga är beskrivningen att mitt liv just nu.

Tror ingen förstår hur EXTREMT mycket jag längtar till julafton. Jag kommer hem sent dagen innan och på julafton får jag umgås med hela min underbara familj och bara få vara hemma, det är ovärderligt.

Så varje dag räknas ner här nu. Det är den 8:e december idag, snart är vi färdiga med julborden.. längtar så enormt!

Ska snart iväg och möta upp Toy för en fika, sen blir det till jobb igen!

2 kommentarer
Postat av: marie ch olsson

http://ingridspotpurri.blogg.se/2010/july/diggiloo.html



lite minnen till dig kramiz kram faster marie ch

2010-12-08 @ 19:08:04
Postat av: Anonym

Kanske inte förstår, men jag kan tänka mig. :P



Det är inte långt kvar nu. Håll i nu bara.

2010-12-08 @ 22:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0