Juldagen

Igår satte jag mig aldrig ner vid datorn, så jag får önska alla en riktigt god jul nu istället. Jag umgicks med min fina familj och hade svårt att greppa att jag faktiskt var hemma, kändes overkligt. Hela dagen idag har jag ägnat åt att inte göra någonting alls. Har bara spelat det nyaste Sims-spelet "Kvällsnöjen" och kopplat ner hjärnan, oerhört skönt. Vi ska kika på lite hyrfilmer nu, käka godis och ladda upp inför imorgon... Vad händer imorgon då? Jo, MELLANDAGSREA! Haha. Fick presentkort på Kicks och Gina gruvor av mina föräldrar. Så himla fint av dem, var ju inte direkt bara 100kr på dem :) Sitter och bloggar på pappas nya iPad. Jag är avundsjuk, men det ser inte så bra ut här just nu för att jag vet inte hur man gör allt ännu... Hoppas alla får en lika mysig juldags-kväll som jag!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0