Much better

Jag tog mig en liten vila innan, och det ångrade jag lite. När jag vaknade upp var jag så tung i huvudet att jag faktiskt inte kunde fokusera blicken, och jag hade en MEGA-huvudvärk. Men när jag satte mig i "nya" studion och började fokusera på annat så verkar det som om det försvann och nu mår jag toppen igen. Det är så otroligt kul att upptäcka vår nya iMac, det är helt fantastiskt.

Nu sitter jag i min källare och blir masserad av min massagekudde från Attract, tittar på PS I love You (somnade till den innan), och läser lite skvallertidningar.. lovely. Imorgon ska jag faktiskt upp tidigt!

För att på något sätt få in lite pengar och samtidigt utmana mig själv har jag fått möjligtheten att vara en utav tre (tror det var tre...) ledare att under hösten sysselsätta barn inne i stan, ni vet, lira badminton, minigolf osv, några timmar varje helg.. det blir ju något man kan leva på iallafall, för nu är jag verkligen helt pank och fy så himla frustrerande det är och veta att det antagligen inte kommer in något på kontot på ett tag heller, usch. MEN! Jag kommer helt klart lära mig någonting av det i höst iallafall, vilket blir spännande!

Dags att njuta av massagen och vakna upp pigg och glad imorgon!

Godnatt ♥


Från underbara Hooks Herrgård, saknar det.



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0