MER!


Sitter på ett hotellrum på Scandic här i Göteborg och bara tar det lugnt. Sprang ner till statoil och köpte en korv med bröd och en god MER. Jag är typ beroende av MER, äpple och päron är favoritsmakerna. Älskar't!

Ska försöka lägga mig snart, blir en tidig frukost. Vi åker härifrån kl 7.20 imorgonbitti.. puuuh. För tidigt, men det ska nock gå. Känns spännande inför imorgon faktiskt, man hinner sakna det lite faktiskt.

Precis snackat med familjen på Skype, det är så gulligt när vår lilla vovve är med och man kallar på honom och han inte riktigt förstår att man är inne i den lilla lådan.. man saknar ♥

Ska försöka slå mig lite till ro, ta en dusch och försöka bädda ner mig ordentligt..

Godnatt!



1 kommentarer
Postat av: Lena Carlsson

Välkommen till klubben, jag är också beroende av MER. Päron och Äpple såklart! =)

2010-08-05 @ 00:44:53
URL: http://thelifeofleeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0