Lååångt hemifrån.

Nu befinner jag mig riktigt långt hemifrån ska ni veta.

Sitter i bussen vid ett litet kioskstopp i staden Kalix. Vädret är grått, det öser ner och man känner verkligen att det är söndag.. men visst tusan ska det bli en grym show ikväll ändå, kvittar vilket väder det är så ska det allt gå!

Premiären hade vi i Ronneby, och stället heter Ronneby Brunn, nu har jag nämligen fått nys om att underbara Sabaton kommer dit i november.. jag borde, eller hur? Dem har ett paket där med hotell, konserten osv. Näe, jag känner att jag bara måste, även om jag ska se dem i Lund i oktober, strunt i det, Sabaton är ett utav Sveriges bästa liveband, om inte det bästa. Det är alltid feststämning där dem är, och ni som inte har sett dem live (bara hört på skiva), ni borde gå och se dem. Speciell känsla.




Regniga Kalix..




Röda pricken längst upp är alltså Haparanda, där vi snart befinner oss. Ser ni hur långt jag har hem? Enligt Eniro är det ca 154mil hem.. wow.

Men jag har det toppen här uppe i Norrland, nu rullar vi vidare!



1 kommentarer
Postat av: Anonym

kram duktiga dig faster marie ch

2010-08-08 @ 16:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0