I'm home

Det är tomt. Det är tyst. Jag saknar.

Att komma hem från en sådan här turné och veta att allt är verkligen ÖVER, är ganska tungt. Även ifall livet går vidare så saknar man ändå människorna runt omkring så extremt mycket.

Jag har haft mitt livs resa och det är helt obeskrivligt. Alla minnen, våra interna skämt, stunderna vi stöttat varandra.. detta är så tungt, ni anar inte. Men jag visste att det skulle bli såhär, och därför måste jag ta hand om mig själv nu de närmsta dagarna.

Rastlös är man fast att jag är trött, jag vill ut från hemmet hela tiden. Har ju varit van vid att göra någonting exakt hela tiden, så detta blir en intressant process.

Jag mår iallafall bra, förutom huvudvärken som intog mitt huvud idag, men en utav mina närmsta vänner Niklas lyckades ordna upp det så himla bra. Är så glad över mina fantastiska vänner, så tack Niklas för att du ställe upp idag, min broder från en annan moder, right? Haha! (internt det med...). ♥

Nu ikväll fortsätter det regna, och himlen är mörkgrå, så jag ska spendera min kväll här framför tv:n och bara mysa.

Kärlek till folket!



Tyvärr inte hela gänget.. men en del, kärlek ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0