Alone

Konstigt väder som omringat oss i Skåne. Blåser, ser kallt ut och är grått och tråkigt.. men när man kommer upp är det så kvavt att det ibland är jobbigt att andas. Märkligt. Varit inne en runda på banken, men ska in en sista runda till stan sen för ett litet möte innan kl 18, ska bli spännande.

Sen måste jag ju få berätta en sak! När Sverige möter Ungern i EM-kvalmatch i Stockholm den 3:e september har jag fått äran att få sjunga på festen för alla sponsorerna. Jag är så taggad! Jag är inte världens fotbollsfreak, men att se landslaget och få träffa alla dessa människorna ska bli så roligt.

Idag är det lite deppdag för min del. Vädret, livet nu innan Diggiloo tar slut.. ja, många tankar och funderingar, och man bara önskar att vissa saker och ting vore lättare än vad dem är. Man vill så mycket, men det är ju inte alltid vilja räcker till känns det som...

1 kommentarer
Postat av: Lena Carlsson

Vad kul Madde! Grattis!

Hur gick loppisen då?

2010-08-16 @ 23:50:17
URL: http://lenacarlssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0