6 augusti '10

Många tankar och funderingar för tillfället i mitt liv nu. Vad kommer ske? Hur länge ska man vänta? När börjar mitt liv?

Saken är ju den att man är mitt uppe i att leva sitt liv, men det känns ju hela tiden som om man är på väg mot något nytt. Jag gillar det, men jag önskar jag redan ikväll kunde få reda på vad nästa steg är. Förstår ni hur jag tänker då? Eller är det bara jag?

Jag vaknade upp på Kilafors Herrgård, fantastiskt väder och frukosten satt perfekt. Innan vi skulle checka ut och åka iväg gick jag ner mot bäcken, där det var så vackert. Jag saknar att bara vara ute i naturen.. en till sak att skriva upp på listan tills man kommer hem, att åka ut till skogen en dag och bara sätta sig ner någonstans och andas. Hur ofta gör man det egentligen?







Efter ett kort lunchstopp ska vi nu rulla vidare med vår buss mot Bispgården!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0