5 augusti '10

Gävle, here we come!

Gick upp kl 6 idag, gjorde mig helt iordning och gick ner och käkade frukost. Nu sitter jag i bussen någonstans och är på väg mot Gävle. Det ska bli så kul, en utav mina bästa vänner Jim kommer ju idag också, det är verkligen lycka! Inte träffat han på sjukt länge.. en enorm saknad.

Tiden tänkte jag fördriva med boken "Trasig" som jag läser för tillfället. Helt sjukt hemsk egentligen, men jag kan inte slita mig, vill ju såklart veta hur den slutar.. så tragiskt bara. Tänka sig vad så många barn får gå igenom, det läskiga är att det kan hända inne hos grannen. Usch!




Nyvaken och glad, men här är jag! Puss på er sålänge! ♥

1 kommentarer
Postat av: eeeeeeeh

Men det var ju så fantastiskt underbart att bara få krama om dig och se dig stråla på scenen älskade vännen :D

2010-08-06 @ 19:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0