28 augusti '10

Grå och trist dag egentligen, men jag är glad.

Fick igårkväll ett dop bekräftat i Viken den 11:e september, kommer väldigt passande får jag faktiskt säga. Igår umgicks jag även med Sofie och Ida i Helsingborg. Saknat Sofie så mycket, hon har ju flyttat till Bjärnum för att studera på musikallinjen där, kul att se henne!

Idag väntar kusinens lilla kalas i eftermiddag, ska inom farmor en sväng tänkte jag och hälsa på! Var ju så längesen.

Igår på tåget med Ida till Hbg förresten, så berättade hon att hon hade köpt en utav väskorna vi såg på Malmöfestivlaen. Jag hade ju såklart fastnat för en också men plånboken är liksom ganska, tom! Så det sket sig. Så berättade hon hur hon lyckats få två stycken till ett billigare pris, och överraskar mig med att ge mig just den väskan jag tittat på. Hur underbar får man bli? Jag blev så FRUKTANSVÄRT glad, då jag behövt en ny väska länge osv, jag är så tacksam! Fina vänner man har ♥



Dags att göra sig iordning, vi hörs sen! ♥
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0