2 augusti '10

Vilken lång dag!

Resan hem gick smärtfritt, men inatt blev det inte mycket sömn så jag har varit helt död idag, jag skojar inte. Helt galet, haha!

Men nu mot kvällen när jag fått i mig lite middag så har jag piggnat till lite iallafall. Vi ska se film här hemma, och det känns helt perfekt. Imorgon bär det av till Helsingborg med pappa, då sker något spännande.. det ska ni få se imorgon, I'm so excited! Sen ska det städas på rummet, ska sätta in en tv-bänk och få ner en tjock-tv. Min första tv på eget rum i hela mitt liv, DET NI! Hahahhaa! Fast.. inga kanaler. Men skitsamma, jag tar mitt gamla PS2 och glor på film, blir helt perfekt.

Börjar förbereda lite inför efter turnén, man har många tankar och drömmar, och jag tänkte inte alls varva ner efter turnén, utan det är nu jag ska lägga i nästa växel så att någonting händer i livet. Håller ni inte med?

Filmen som ska ses ikväll heter "Case 39", är den bra? Någon som sett den? ♥

2 kommentarer
Postat av: C

jepp, håller med. Nu man skall förbereda för framtiden när man har tid. Peppa sig själv. Jag gör det för dig. :D

2010-08-03 @ 10:40:26
Postat av: jonna

jag har sett den och den är gryyyymm! nu har väl du oxå antagligen sett den då, men visst var den bra? ;)

2010-08-06 @ 13:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0