11 augusti '10 - Jag är tillbaka

Jag har inte riktigt varit närvarande eller engagerad alls i datorer de senaste dagarna!

Jag bara slappade järnet uppe i Haparanda, men på tisdag förmiddag fick jag ett jättetråkigt besked. Showerna i Finland denna vecka är inställda... så vi hoppade på bussen, själv hoppade jag av i Umeå inatt kl 4 och flög hemåt vid kl 6. Så istället för att ha 5 spelningar kvar har vi nu bara 2.. I Örebro och Stockholm den 20:e och 21:e augusti.

Så, idag kom jag hem tidigt tack vare mina underbara föräldrar, tusen tack till er. ♥ Jag ligger faktiskt bara i soffan just nu, kollar på favoritfilmen "P.s I love you" och har min lilla vovve i närheten. Ibland är det skönt att bara vara. Ska umgås med min nya kärlek iMac sen, tänkte ha lite kvalitétstid ihop.. haha!

Nu blev ögonlocken tunga.. en powernap eller två kanske nu? Det låter finfint.

Kärlek

1 kommentarer
Postat av: C

Hmm, bli nu inte för kär i din "lilla" iMac. Det kan sluta olyckligt :P

2010-08-11 @ 22:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0