1 augusti '10 - Ny månad

Hej ♥

Idag är det en så mycket bättre dag än igår. Igår vaknade jnag upp till migrän och mådde dåligt hela dagen. Jag klarade mitt framträde iallafall, och ser fram emot kvällens show!

Igår hann vi en snabb runda till Ullared, mest tack vare Tess från Alcazar. Den bruden är fan stenhård, jag diggar henne till tusen alltså, haha! Hon bara: "Hur kör man dennafyrhjulingen?", så var det någon som förklarade.. då hoppar hon upp, med tre passagerare till och kör järnet mot Gekås som låg 10 minuter bort. Hahaha, vi hade så jävla roligt. Men på vägen hem förstod vi att det var ganska riskabelt om polisen hade varit där så hälften åkte bil tillbaka, men ett minne från denna sommaren blev det verkligen!

Inatt har vi bott på Nääs Fabriker som ligger en bit bort från Nääs Slott, några få mil från Göteborg, och jag har aldrig bott såhär bra. Så otroligt fint här är! Ska bo här inatt också och åka hem imorgonbitti, alldeles för tidigt.. men här har varit helt fantastiskt!

Nu ska vi snart åka mot slottet för att ha soundcheck inför showen ikväll, vi ses väl där?



Stenhårda Tess!


Inte bara mina påsar.. jag lovar!



I logen brukar en söt liten vovve kallad Mackan springa runt och han gillar inte sin nya leksak, undrar varför?



Del av mitt badrum på Nääs!


Älskar att det är så högt i tak!



Två våningar är ganska härligt!



Vardagsrum med kök!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0