Tidigare hem idag

Jag är ofattbart trött. BLÄ!

Var absolut inget att göra på jobbet idag. Jag har sovit riktigt dåligt i flera dagar, och stod och såg antagligen ut som en zombie. Vi var för många egentligen med tanke på hur himla lite det var att göra, så jag fick gå hem kl 16 istället för 19. Så himla perfekt, kunde inte kommit mer lägligt. Sitter och halvsover nu i soffan, herregud!

Min lilla Acer är iallafall hemma igen. Har saknat den SÅ mycket. Den är oerhört snabb, jämfört med de andra som finns i hemmet... så känns fantastiskt att den är hemma igen, och allting verkar fungera som det ska! WOW! Men vilken tabbe av Acer egentligen? Att dem ens var där inne och rotade OCH lyckades klippa av kabeln.. det är fan löjligt.

Men, huvudsaken är att den är hemma. Jag är jätteglad för det!

Nu blir det att kika på Simpsons en stund. Talk to you later!

2 kommentarer
Postat av: michan

sant:) jag ställer ju lätt på att fixa nån träff!! :D

2010-04-28 @ 20:03:03
URL: http://michaelahanzen.blogg.se/
Postat av: MARIE CH

HEJ

RADIO CMR 105,5 KOMMER ATT HÖRA AV SIG TILL DEJ.

KRAM MARIE CH

2010-04-29 @ 05:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0