Save me from myself

Godkväll...

Blev det mycket att göra på jobbet idag? JADÅ. Fy tusan. Efter att folk slutat på jobbet så fick vi en massa barnfamiljer såklart.. det var svettigt.. hemskt.. ja. Men nu är jag hemma, och jag hjälpte Maryam på hemvägen med att växla pengar i Malmö. Glad att kunna hjälpa till.

Under tiden på jobbet, så tittar jag upp. Ser något turkosa, och något rosa.. tittar lite längre upp. Vilka ser jag? IDA & SARA!!! Fy farao vad jag saknat dem. Jag älskar mina två girls så enormt mycket, ska bli så skoj att träffa dem snart igen! Fick en fantastiskt fin shabby chic inspirerad kruka i form av en gammal trästol, ska fotografera den imorgon med bättre ljus så ska ni få se!

När jag kom hem hade jag även fått blommor från ICA Nära butiken här hemma i byn som gratulerade mig så hemskt mycket, och hur fint gjort var inte det av dem? Ska ta bilder på dem också imorgon. Är så lycklig, tack alla fina människor där ute!

Ska kolla på Blood Diamond nu. Sett den förr, men den är så fruktansvärt bra. På TV6!

En rejäl kram till er alla.


Fortfarande lika glad!
1 kommentarer
Postat av: C

En rejäl kram till dig med :D

2010-04-30 @ 00:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0