Men FAN då!

Alltså, jag blir galen.

Åkte in till datapryl och lämnade datorn till snällaste Anders, som under dagen kämpat för att finna den jävla kameran och fifflat med drivrutiner osv. Men ingenting händer. Anders ooade sig lite dock för att Acer antagligen sabbat någonting när dem bytade den där grejen för ljuset.

AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH!

Jag blir så förbannat trött. Datapryl är hur snälla som helst och hjälper en, men Acer i Tyskland är ju efterblivna. Tänk om dem verkligen sabbat något. HALLÅ!

Blir så förbannad alltså. Ska hälla i mig min Herrljunga cider och tröstäta choklad nu. Helvete.


1 kommentarer
Postat av: C

Otroligt att så mycket kan gå fel för en sån liten sak :( Lider med dig.

2010-04-15 @ 19:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0