Fritid

Jag kom ut lite idag iallafall!

Åkte in till stan med pappa, åt subway, köpte strumpbyxor + en underklänning på Lindex. SKITSNYGG! Man kan faktiskt använda den som en vanlig klänning med svarta leggins och en snygg kavaj till. Är jättenöjd.

Nu när jag kom hem har jag lekt lite med mina kameror, och ska nog spela in lite på en ny egenskriven låt med pappa faktiskt. Han spelar pianot så jäkla snyggt i den låten, så han känns gjuten. Det är en ganska djup låt, men är glad att jag fick ut melodin, texten och allting.. har haft små idéer som jag pysslat ihop i flera månader, och nu är den låten färdig. Spännande. Men har dock inte bestämt själva arrangemanget ännu, kan inte bestämma mig. Skulle vilja göra en version med bara piano, och en riktig metal-version med lite growl här och där. Det hade varit något!

Ska göra slag i saken nu i denna stund istället för att sitta här. Vi hörs sen!


Resultatet från idag.

2 kommentarer
Postat av: Toby

You are so beautiful.. :)

2010-04-13 @ 22:20:53
Postat av: C

Det är svårt att INTE falla för dina ögon. Wow!

2010-04-14 @ 11:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0