Fredagkväll

... denna fredag kväll blir inte långvarig.

Har jobbat idag, och det har gått jättebra. Men utan att överdriva, så kändes den första timmen som tre timmar. När jag tittade på klockan och den bara var 12, så trodde jag fan att jag skulle trilla ihop. Hur skulle jag orka hela dagen? Men, det gick ändå.

När jag kom hem överraskades man av en pizza och cola av familjen, mums! Efter det blev det sjukt lite godis för min del. Typ 6 bitar... men ärligt så har jag inte haft någon mat- eller godislust denna veckan, alls. Har haft tankarna på helt andra grejer, och det känns ganska bra faktiskt, man behöver lite avstånd från godsakerna ibland, haha.

Men, ni måste hjälpa mig med en sak denna fredagkväll.

Köpa denna snygging eller inte? Ja.. klänningen alltså, inte tjejen.

Elise Wrinkled Dress SEK 449, Elise Ryan - NELLY.COM

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0