Fantastiskt..

Det är den 25:e april.

Jag tror jag drömmer. Är det verkligen sant? Ja, det är det. Men jag kan inte förstå det. Jag ska turner med Diggiloo, HELA sommaren!

Har redan fått träffa Lasse Holm, Mojje m.fl och på måndag blir det ännu bättre.. då är det tre dagars repetition som ska påbörjas inför Diggiloo turnén, som mjukstart. Tjohoo! Jag lever i en dröm. I DON'T GET IT!

Har några få bilder sen helgen, mer kommer. Filmer kommer också, men det dröjer ett litet tag tyvärr!


Snö på väg upp till Stockholm.. bläää.


Obligatorisk Next Star mat


Domarna står och leker hemliga stunden innan de kliver upp och berättar vem vinnaren är...


SKÅNEMAFFIAN <3


Jag & världens goaste Jim!


Seeent på kvällen på McDonalds mitt över gatan. Älskar er people!

Fantastisk helg!

1 kommentarer
Postat av: marie ch

hej jättegrattis

visste det till slut jag marknadsförde dig en månad.Får fullt med kommentarer vad fint hon sjunger.vilken röst hon har.grattis säger de.

lycka till goa dej marie ch

2010-04-25 @ 22:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0