En bra bit på vägen

Efter midnatt sitter jag ÄNTLIGEN ner.

Hela dagen har man hållt på, och wow vad vi har fått mycket gjort. Jag fick tyvärr ställa in bion med min kära vän Ida, hur tråkigt som helst, men jag hade aldrig blivit färdig annars. Imorgon ska vi nämligen åka till mormor i Östergötland, bara hälsa på en runda och sen faktiskt köra ner igen, kan tyvärr inte sova över. Så idag var jag tvungen att komma så långt som möjligt, och det har jag banne mig gjort.

Sängen är på plats och bäddad. Alla kläderna är fixade. Ja. ALLA. Det är ett under att jag fick in allting, wahaha! Nu har jag sparat det bästa till sist. Inredningen. Det ska bli så skoj! Ska göra det på lördag. Vi ska nämligen ha vår påsk-fest på söndag, med middag, dricka och annat gott tillsammans med vänner till familjen, längtar.

Klockan är nu halv ett, halv nio imorgonbitti ska vi åka. Kanske borde provsova min nya säng?

Det tycker jag låter som en utmärkt idé. Godnatt!


1 kommentarer
Postat av: C

Tråkigt med bion, sånt händer.



Önskar dig en glad påsk helg.

2010-04-02 @ 01:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0