9 april '10

Godmorgon allihopa.

Idag ska jag jobba. Var ett tag sen. Jobbar idag och imorgon, det blir hela dagar för min del. Fick tillbaka min dator igår också, men vetefan vad dem har hållt på med. Problemet är fixat, men det har uppkommit andra problem. Min cam verkar inte "finnas"! När man trycker på programmet i min dator som heter "Crystal Eye Webcam", så står det att det inte finns någon kamera. Går man då in på kontrollpanelen och "Skannrar och kameror" så hittar den ingen kamera.. Någon som vet vad fan som hänt? Fungerade utmärkt när jag lämnade in den!

Suck. Man blir lite trött kan jag ju säga. Men jag hoppas dagen blir skitbra ändå, vill ha en riktigt bra dag. Vad ska ni göra idag?

Mot jobb.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0