7 april '10

Våren är tillbaka. YES!

Hoppas den kan hålla i sig nu, den behövs verkligen. Människor blir så glada och pigga när den tittar fram. Hoppas verkligen! Idag ska jag sjunga och hålla på mycket med musik. Pappa och jag gör stora framsteg i studion, och det är helt sjukt roligt. Vilket ljud vi börjar få! Pappa har fördjupat sig i kompressorn, han lär sig fort! Så ska sitta och spela in lite sen.

Nästa på schemat är faktiskt mat, haha. Sen ska jag gå en runda med min lilla vovve, försöka dra med pappa om han villl också. Det är ju så fint väder.

Sen senare blir det att skjutsa mamma till Helsingborg. Hon ska till Göteborg i två dagar på kurs, kul för henne att komma dit. Jag är avundsjuk. Älskar den staden enormt mycket!

Om någon vecka tror jag att jag ska ringa till Catflash och beställa ny tid för fransarna. Haft dem snarti en månad, och dem sitter jättebra än! Men om två-tre veckor till är det nog dags att byta, ens egna fransar växer ju också!

Såhär ser det ut just idag;


Är så sjukt nöjd med dem. 400kr på Catflash i Helsingborg. Är ni två får ni
det för 350kr/person!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0