3 april '10

Alltså. Wow.

Det tog tid, men nu är rummet nästan färdigt. Ska bara införskaffa byrån är nedanför på jysk (har en likadan fast med bara tre stycken i badrummet), och sen är det klart. Måste ha lite lådor till mina små saker, det blir jättefint!

Dagen har gått hur fort som helst. Har bara röjt undan och försökt få iordning allt. Men nu ikväll tog jag en lååång dusch, så himla skönt.

Imorgon vet jag dock inte vad jag ska göra. Dem ska ha personalfest i Danmark, och jag har en gratisbiljett sen en försening i januari, men vi ska ha gäster här hemma också, med massa god mat osv.. fan, jag är så himla kluven. Vill båda sakerna, men det är under samma tid i princip. Suck.. hatar dilemman.

Kollar på "Rush Hour 3" nu med pappa och brorsan, haha. Så sjukt rolig!



Byrå från Jysk, 950kr.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0