23 april '10 - Mot Stockholm

Just so you know guys,

kommer alltså inte skriva något förrän på söndag här. Om jag vinner eller ej? Ja, det får ni se på söndag! Det är såklart lite nervöst, att vinna det här hade förändrat hela mitt liv. Jag har ingen skola, bara ett vanligt jobb och jag drömmer och kämpar för att komma någonstans. Detta hade öppnat så många dörrar för mig.. Håll tummarna.

Nu är håret färdigplattat, väskan är packad, och jag är redo. Vid 15.30 åker vi mot Stockholm. Ska åka med Sofie och hennes föräldrar, ska bli supertrevligt!

Vi hörs på söndag gott folk. Be för mig.


Blir det jag som vinner Next Star 2010?
1 kommentarer
Postat av: C

Självklart. Vem annars skulle det bli? :S :D

2010-04-23 @ 21:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0