22 april '10

Godmorgon på er.

Igår mådde jag fruktansvärt dåligt på jobbet. Har urinvägsinfektion men njurarna smärtar ENORMT mycket. Så efter 5 timmar såg jag nog ut som en zombie gissar jag på, och vi var för många, så dem skickade hem två stycken, bland annat mig. Så när jag kom hem satte jag upp min nya byrå, dammsugade upp lite och sen tog jag det bara lugnt.

Men idag ska det bli jobb från 11 - 19 ändå, jag behöver pengarna iallafall. Så ikväll blir det att packa lite, sen fortsätter jag packa imorgonbitti. Ska dra mig mot Stockholm runt 16 tiden, så kommer fram sent, men det känns bara bra. Somnar man lätt..

Får nog bege mig nu så jag inte kommer för sent.

Hoppas ni alla får en riktigt fin dag!


1 kommentarer
Postat av: C

Hoppas det inte blir släp igen denna gång :P

2010-04-22 @ 10:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0