21 april '10

Godmorgon.

Jobb gäller. Jag är trött som fan, och har ont. Känner inte för någonting idag alls... men det finns fortfarande måsten i livet. Eller hur?

Mycket kvar att göra nu i veckan. Jobb idag 11 - 20 och jobb imorgon 11 - 19, sen på fredag bär det av till Stockholm och kommer inte hem förrän på söndag. På lördag får vi reda på vem som vinner, spännande.

Fixade nya fransar igår hos Catflash, valde att inte göra dem fullt så "fake" som sist, ångrar mig faktiskt, haha. Tyckte om när det var mycket, få se om hon kan fylla på lite till någon dag.. hoppas.

Ska släpa mig till bilen. Suck.

Ha en bra dag och be nu för bättre väder!

1 kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till jag har pushat dig mycket du var med annons på facebook med jag håller tummarna.

kram marie ch

2010-04-21 @ 20:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0