11 april '10

Godkväll gott folk.

Det var ett tag sen! Helgen har gått jättefort. Glömde bort i fredags när jag jobbade att det är 1 år sen jag tog mitt körkort. Grattis på mig. Känns riktigt bra.

Sen i lördags var det jobb som gällde. Fy vad jobbigt det var. Vissa kunder var bara.. nä tack. Men det gick hyfsat ändå. Denna söndagen var det även dags för sånglektion, som gick superbra! Sen när man väl kom hem, så blev det god middag och en LÅNG promenad i detta fantastiska väder.

Imorgon blir det jobb hela dagen, och på tisdag ska jag in till datapryl. En jävla massa konstiga saker nu med datorn som inte ska vara så. Blir riktigt irriterad. Hur svårt ska det vara att bara fixa ett problem? Inte skapa nya under tiden. Enligt datorn existerar ingen kamera och jag har sökt efter den och ingenting händer.

Suck... men va fan. Nu är det Parlamentet iallafall.



2 kommentarer
Postat av: C

Bästa vädret hittills i år :D Kan bara bli bättre

2010-04-11 @ 22:31:59
Postat av: jaconelli

jag begärde pengarna tillbaka, men de vägrade. aldrig mer catflash för min del! kul att dina blev bra iaf :D

2010-04-12 @ 23:40:49
URL: http://elinjaconelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0