1 april '10

Jag är fortfarande inne i min Avatar-bubbla.

Vad ska jag säga? Inga ord räcker till känns det som. Det ÄR verkligen det bästa jag någonsin sett. Förstår att alla vill bli blåa, söta och smala individer som na'vis.

Meeeen, för att komma tillbaka till verkligheten. Det enda som ska göras på mitt rum är att putsa klinkergolvet nu. Det är SÅ fint! Jag är så himla glad. Sen ska vi till Ikea idag också och kolla säng, ska bli skönt med en säng, haha.

Sen ikväll är det faktiskt bio igen. Denna gång är det käraste Ida som ville att jag skulle hänga med och se filmen "Flickan från Ovan". Jag blev så glad när jag såg trailern på den. För att, den boken läste jag för mååånga år sen, och sa redan då att man borde göra en film av den. ÄNTLIGEN! Ska bli jätteintressant och se den.

Sista juicen ska drickas upp, sen ner och putsa golvet!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0