Väldigt bra rep!

VI ÄGER!

Eller ja, jag & Niklas har kämpat jävligt bra idag. Från kl 12 - 17 i ett sträck satt vi i mitt musikrum och repade röven av oss. Det gick hur bra som helst! Vi är peppade, och har nu några rep tillfällen kvar, jag längtar. Vi kör bland annat låten "Billie Jean" á la David Cook, och jag får erkänna att det blir riktigt bra. Spännande.

Sen idag har jag helt enkelt inte hunnit med mer, haha! Ska ta en dusch nu ikväll och bara ta det lugnt inför jobb imorgon, är inte så peppad över det faktiskt. Tåget går som tidigare nämnt kl 07.22, fast jag börjar kl 9.. usch, sen är det vid lunch det blir skitmycket att göra. Jag vill jobba eftermiddag, haha! Men, får hoppas på att det blir roligt. Det var väldigt spännande att vara i kassan, fick träffa så mycket snälla & trevliga människor, vissa vill man bara fortsätta prata med men man hinner tyvärr inte!

Verkar inte komma något bra på tv, så ska plinka lite på pianot och gitarren, sen har jag fått i uppgift av en vän att komma på en massa filmer jag vill se. Någon som vill hjälpa mig? Haha, känner mig fantasilös för stunden..

Så, kom med massa förslag på skitbra filmer, action som rysare som komedi. Det kvittar! ♥


1 kommentarer
Postat av: Linus

Jag är rätt svag för Slumdog Millionaire - http://www.youtube.com/watch?v=AIzbwV7on6Q



Den har lite av varje och det är hyfsat go' fart i storyn :-)

2009-09-20 @ 20:39:30
URL: http://www.facebook.com/zabunia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0