Trött..

Fy vad jag är trött.

Idag bestämde jag mig som tidigare nämnt att göra en god gärning och hjälpa mamma på Asmundtorpsdagen på torget. I fem timmar var vi där, och träffade massa folk och hade faktiskt jättetrevligt, men jag blev jättetrött. Många kom fram och gratulerade till vinsten i Sommarchansen och det var t o m ett par som vi nästan är grannar med (som jag aldrig träffat), som sa att dem var helt stolta över mig! Sjukt gulligt av dem.

Så idag har det varit trevligt får jag ju säga, så vi har beställt en familjepizza i skrivande stund som vi ska trycka i oss. GOTT. Sen ska jag bara ta det lugnt.. är supertrött.


Lite produkter som mammsen sålde!


Natursalva är SVINBRA!


Kom in ett jättestort regnmoln.. haha.


Ganska fint =)


Människor! ^^


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0