God kväll!

Vilken jävla dag.

Hahaha, allvarligt. INGENTING har gått som det ska. Tåget var försenat imorse igen, jag hann inte äta någonting, vilket resulterade i att jag var sjukt hungrig hur länge som helst och gjorde att jag förvirrade bort mig ganska rejält på jobb. HAHA! Men, för övrigt gick det väl okej på jobb idag.

Sen på vägen hem hoppar jag på tåget, får stå upp för att det verkligen är SMOCKAT. Fanns för övrigt inget syre kvar på tåget heller. Väl i Malmö säger dem: "Ni som ska till Lund får hoppa av, och ta ett annat tåg. Detta tåg är endast för de som ska mot Landskrona". "Skönt", tänkte jag. En minut senare säger samma röst: "Ni som ska till Lund och Landskrona får vi be stiga av, för detta tåg är endast för de som ska till Göteborg". FAN DÅ! Av, och sen så tågen de sade i högtalarna stannade ju inte alls i Landskrona. Träffar på en äldre man som tydligen ska till Landskrona och som är en fd politiker jag har stor respekt för, och vi hittar ett tåg som kör inom Häljarp och alla jäkla ställen för att till slut stanna i Landskrona. Så lite mer än 2 timmar tog det att komma hem.. jag är så glad att jag träffade honom. Supertrevlig och vi snackade politik!

Väl i Landskrona hämtar mamma & brorsan upp mig så vi ska åka till brorsan trumlektion. Satt där och halvsov, och nu är jag ÄÄÄÄÄNTLIGEN hemma! WOHOO!

Vet ni vad? Alla Sonata fans, imorgon mellan kl 12 - 13 kommer ni höra en låt av Sonata, jag ska ju vara med i radion imorgon och jag får önska vilken låt jag än vill. Klart jag väljer Sonata! =)

Nu är det sen middag, det ska bli mums.

Puss! ♥




Sonatas nya album. Har fortfarande inte fått hem det från Sonatas Webshop, någon med samma problem?

Bild;
Google.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0