Färdigjobbat

Nu har jag jobbat färdigt för dagen.

Klockan är i skrivande stund 22.21, och jag har precis slagit mig ner i soffan med dagens middag uppvärmd och ett glas mjölk till. Jag har inte njutit av korv och makaroner med ketchup på SÅ länge. Hahaha!

Jobb idag gick bra. Jag och Jihab jobbade en hel del ihop vid bordet idag, det var skitskoj. Senare anlände även härligaste Ali och var pricken över i:et.

Dagen gick slött, och jag märkte att jag föredrar faktiskt att jobba förmiddagar. Det är en timme mer, men tiden går mycket snabbare, jag trivs bäst med det. Plus att då hinner man kanske planera något litet iallafall att göra efter jobb om man inte är för trött, nu hinner man knappt göra något på förmiddagen förrän man ska åka iväg till jobb.

Sen vill jag ge fingret åt Skånetrafiken. De kommer höja priset som fan nu för de som pendlar som mig, vilket betyder ca minst 2700kr i månaden på kort, och det värsta är att dem strular SOM FAN nu när malmö bygger om som dem gör. Alltså verkligen strular som fan. Hur mycket logik är det i det egentligen? Nä. Fy fan för dem.

Så, nu ska jag njuta av min mat och glas mjölk och nörda mig framför datorn tills jag somnar tror jag.. om jag inte läser lite twilight precis innan jag ska sova, den är så spännande!

Puss & Godnatt!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0