Arbetsterapeut

Precis hemkommen från arbetsterapeuten som jag skulle till kl 15, och oj vad bra det gick! Fick komma till en kvinna min mamma har haft innan vid namn Eva-Karin, och vad glad jag blir när man träffar så snälla människor, det händer inte ofta. En sådan positiv och glad energi hon spred, underbar kvinna!

Hon mätte styrkan i mina händer bland annat, och det är mycket lägre än vad en kvinna bör ha..  men hon sa att jag inte ska träna upp det eller någonting, för iochmed att jag är så svag i mina händer, gör det mig smidigare när jag spelar piano och gitarr, så det var inget fel med det. Problemet istället är all roddning jag gjort i sommar där jag burit saker & ting som är tyngre än vad jag egentligen bör klara av.. därför sitter jag nu här med svinont i handleden! Haha!

Hon var så himla snäll, så jag fick en större skena till handleden som jag ska använda i en veckas tid nu och se om det blir bättre, och även ett mindre stöd som jag ska ha även hädanefter när jag är ute och roddar osv! Vilka änglar det finns i världen egentligen, eller hur?

Mår riktigt dåligt idag faktiskt, misstänker feber.. får kolla det sen. Så nu tänkte jag gå och sätta mig i en fåtölj, och spela GTA, haha! Det är standard när jag är sjuk. Helt klart.

Tänkte ju även gått och klippt lugg idag, men jag väntar tills jag är frisk och känner mig fräschare, annars kommer jag säkert bara ångra det bara för att jag mår dåligt.. jag känner mig själv! ;)

Här är mina nya accessoarer, haha:

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0