090928

Återigen måndag.

Helgerna går så himla fort, känns så tragiskt. Idag är det jobb igen, fast jag jobbar eftermiddag/kväll hela veckan. Så idag börjar jag kl 15 och slutar kl 20. Det är ganska drygt får jag säga, trots att det är en timme mindre än om man jobbar på morgonen.

Började på den tredje Twilight boken igår.. ja jag vet, jag kunde bara inte hålla mig. Den boken har lite mindre textstorlek, och ännu fler sidor. TUMMEN UPP! Ska bli spännande.. men ska försöka att inte läsa så snabbt denna gång, man vill inte att den ska ta slut ju.

Frukosten är avklarad, nu ska jag fundera ut vad jag ska äta till lunch innan jag beger mig till tåget.. har lite god potatisgratäng och grillad kyckling över sen igår. Vad funderar jag över? Haha, LÄTT att jag ska ha det! Mums.

Blir nog ingen rolig idag känner jag, det är grått, mulet och det regnar lite då och då.. usch. Men Gina Tricot har galet snygga kläder nu till hösten för övrigt, haha!


Bild; Gina Tricot. Bikerjacka, 499kr.



Bild; Gina Tricot. Shorts med nitar, 299kr

 

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0