090925

Jag vill bara dra täcket över mig..

Igår somnade jag efter att ha läst ut Twiligt boken, "Om jag kunde drömma". Så underbart bra.. herregud. Så läste de två första sidorna på nästa bok och har tänkt ha med den på tåget idag.

Tre nätter i rad nu har jag drömt så mycket att jag inte alls känner mig utvilad när jag vaknar. Det är ett rent helvete! Två utav drömmarna kommer jag ihåg väldigt tydligt, nästan för tydligt. Så det är galet jobbigt att vakna upp och inse att man nu ska jobba 6 timmar och det känns som om man inte fått någon sömn.. usch!

Iallafal, efter jobb ska jag & Niklas direkt på ett möte ang. konserten den 20:e oktober på Pumphuset. Ska även prova lite PA osv, så det ska bli trevligt! =)

Jag får önska er en trevlig dag, det är ju trots allt FREDAG!


Puss! ♥


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0