090924

3 månader kvar till julafton.

Hahaha, vissa vill inte höra talas om julafton, men det vill jag. Detta året önskar jag mig en sak, fin snö som stannar! Det är vad jag vill ha på julafton.

Fått en hel del sömn inatt, vilket verkligen behövdes. När jag gick & lade mig igår läste jag ur den första Twilight boken. Har snart läst ut den, man kan verkligen inte slita sig från den även om det är ett nytt kapitel som börjar. Jag älskar storyn och hela miljöbeskrivningen. Man får verkligen upp en perfekt bild av hur det ser ut, jag tycker verkligen om sådant. Lättlästa är dem också, så det går fort som fanken för en annan som alltid annars läser fort, haha! Men det är bara trevligt! =)

Igår bestämde jag mig även för att jag vill klippa lugg, brukar vilja det till hösten ändå. Haha, så ska kolla med frisören här om dem har någon tid snart. Jag menar, det tar ca 10 minuter, det är ju ingenting!

Jag & Niklas ska repa idag igen, all min lediga tid får gå till rep nu, det börjar dra ihop sig och man vill känna sig riktigt säker på låtarna såklart! =)

Tills Niklas kommer ska jag hinna äta, göra mig iordning.. men först av allt har jag hunnit kolla in lite trevliga saker man drömmer om.. jag är ett stort fan av odiumclothing.net, men det är inte alltid man har råd. Men titta är gratis åtminstone!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0