090919

God Morgon! ♥

Inatt blev det sent. Haha! Vi kollade ju Wallander igårkväll, Cellisten, som för övrigt var sjukt bra! Riktigt spännande. Men efter det gick jag & la mig och började läsa vidare på första Twilight boken.. det skulle jag inte gjort. Haha! Jag kom till den stunden när jag började känna mig trött och fick faktiskt slita mig ifrån boken, lade ner den och såg att klockan var 01.31, oops! Hade legat och läst i två timmar och tiden hade gått jättefort! Sjukt underbar bok, Stephenie Meyer använder precis rätt ord och är fantastisk på att skriva.

Men jag vaknade idag och gick ut med vovven runt nio tiden, min mor är lite förkyld så jag lät henne sova ut så tog jag vovven nu på morgonen istället! =) Så nu ska vi snart göra oss iordning och åka iväg till Nova Lund och shoppa lite. Ska bli trevligt!

Jag brukar gå in på aftonbladet.se och kolla nyheter och även hd.se, men vad hittar jag idag? Haha, jo detta;




Jättekul! Vi hörs senare ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0