090917

Suck.

Idag är det en seg dag. Sovit sådär, drömt en massa som jag inte ens kommer ihåg, och sen ska jag jobba idag. Från kl 15 - 20, det är ganska jobbigt på eftermiddagen, tror och hoppas att jag kommer trivas bättre nästa vecka när jag jobbar förmiddag kl 9 - 15, visst, man får gå upp skittidigt, tåget går redan 07.22, men då kan jag komma hem innan kl 17 och bara ta det lugnt..

Försöker hitta på något att ta med som lunch till jobbet. För jag vägrar äta något ur deras sortiment. Jag förstår inte hur man kan om jag ska vara ärlig.. att jobba i det där, och sen bli sugen på det? Nä, det greppar jag inte, haha! Jag hade ingen aptit överhuvudtaget i tisdags, ingen a l l s. Så ska ta med min drickyoughurt, också blir det väl en macka med ost och gurka på antar jag, det kan nog slinka ner.

Igår skulle ju egentligen Sonatas nya album kommit, men det gjorde det inte. Fick ett mejl häromdagen där det stod som tidigare nämnt att det blivit något fel i trycket, att det tagit längre tid, så det kommer väl någon annan vecka antar jag.. så himla synd! Det var nämligen min födelsedagspresent, fyller ju år imorgon.. Usch, haha!

Det är inte kul att fylla år längre. När jag fyllde 18 trodde man att de skulle vara hur jäkla roligt som helst, men istället var det en viss grupp med personer som förstörde detta TOTALT för mig. Verkligen totalt. Det suger ska ni veta, det är inte kul, och det går ju aldrig att få ogjort.. =/

Nu ska jag göra min lunch och försöka äta lite frukost..

Ha en bra dag! ♥


1 kommentarer
Postat av: michelle

Ja jag ska gå, det är värsta livsupplevelse och dessutom kostar det nått, max 600kr & det är billigt! :) SÅ JA JAG SKA!



Ha en bra dag på jobb idag! :)

2009-09-17 @ 11:20:16
URL: http://smjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0